Thursday, October 25, 2007

ugeskema (weblog-opgave uge 43)

Mandag:
om Mandagen er der ingen aktivitet(er) men ellers går jeg på klub
Tirsdag:
(om sommeren) går jeg til tennis fra kl. 16-17 ( fra kl. 4-5)
Onsdag:
om Onsdagen henter jeg min lillsøster og passer hende så kl.18,15 (6,15) kommer min mor og kører os til svømning, (sæson fra sebtember til maj)
Torsdag:
(om sommeren) går jeg til tennis fra kl. 15-16 (3-4) og jeg går til spejder kl. 6,30 (halv 7) til 20,15 (8,15)
Fredag:
ingen faste aktivitet(er)
Lørdag:
jeg skal til svømning kl. 10-10,30 (halv 11) og nogle gange skal jeg til biografklub
Søndag:
jeg løber sammen med klassen ca. 6 km (cirka 6 kilometer) ellers ingen aktivitet(er)
lektie-tid:
jeg kan lave lektier Fredag fordi jeg går ikke til nået om Tirsdagen kan jeg også inden tennis (hvis der er tennis) om Mandagen kan jeg også fordi jeg ikke skal noget Lørdag kan jeg også fordi jeg har masser af tid efter svømning og biografklub og om Søndagen kan jeg også efter løbeturen

No comments: